🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Oprogramowanie do Call Center

Nasze oprogramowanie do call center zaprojektowaliśmy tak, aby Twój kontakt z klientem był zawsze na najwyższym poziomie, a wszystkie kanały komunikacji znajdowały się w jednym miejscu. Z naszym rozwiązaniem obsługa i sprzedaż w Twojej firmie zyska nową jakość.

FCC New Format

🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Oprogramowanie do Call Center

 

Nasze oprogramowanie do call center zaprojektowaliśmy tak, aby Twój kontakt z klientem był zawsze na najwyższym poziomie, a wszystkie kanały komunikacji znajdowały się w jednym miejscu. Z naszym rozwiązaniem obsługa i sprzedaż w Twojej firmie zyska nową jakość.

 

ZAUFALI NAM: 

FCC New Format
FCC New Format
FCC New Format
FCC New Format
FCC New Format

Oprogramowanie dla Call Center to narzędzie, które zapewni obsługę klientów na najwyższym poziomie

Oprogramowanie dla call center Focus Contact Center pozwala gromadzić dane o klientach ze wszystkich kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, sms, czat czy strona www. Twój zespół ma dostęp do pełnych informacji o kliencie w ramach jednego systemu, z którego korzysta poprzez przeglądarkę internetową. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na weryfikację klienta z dowolnego miejsca, ale także na wykonywanie i odbieranie połączeń, wysyłkę wiadomości e-mail i SMS oraz na tworzenie zestawień wyników kontaktu z klientami i dodawanie notatek – wszystko to w jednym, intuicyjnym systemie, dzięki czemu jesteś w stanie personalizować ofertę. 

pełny monitoring połączeń przychodzących i wychodzących

nowoczesny i inteligentny IVR, pozwalający kierować połączenia do odpowiednich konsultantów
dostęp do historii komunikacji z klientem we wszystkich kanałach

system zapowiedzi głosowych

możliwość przypisywania agentów do określonych typów zgłoszeń

ocena i nagrywanie rozmów konsultantów 

kolejkowanie połączeń i oddzwonień

FCC New Format
FCC New Format

Oprogramowanie dla Call Center to narzędzie, które zapewni obsługę klientów na najwyższym poziomie

Oprogramowanie Focus Contact Center pozwala gromadzić dane o klientach ze wszystkich kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, sms, czat czy strona www. Twój zespół ma dostęp do pełnych informacji o kliencie w ramach jednego systemu, z którego korzysta poprzez przeglądarkę internetową. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na weryfikację klienta z dowolnego miejsca, ale także na wykonywanie i odbieranie połączeń, wysyłkę wiadomości e-mail i SMS oraz na tworzenie zestawień wyników kontaktu z klientami i dodawanie notatek – wszystko to w jednym, intuicyjnym systemie, dzięki czemu jesteś w stanie personalizować ofertę. 

pełny monitoring połączeń przychodzących i wychodzących

nowoczesny i inteligentny IVR, pozwalający kierować połączenia do odpowiednich konsultantów
dostęp do historii komunikacji z klientem we wszystkich kanałach

system zapowiedzi głosowych

możliwość przypisywania agentów do określonych typów zgłoszeń

ocena i nagrywanie rozmów konsultantów 

kolejkowanie połączeń i oddzwonień

FCC New Format

Popraw jakość obsługi klientów

Zdobądź nowych klientów i podnieś wartość obecnych

Oprogramowanie Focus Contact Center poprawia jakość wykonywanych (outbound) i odbieranych (inbound) połączeń. Poprzez prosty i przyjazny w obsłudze system IVR (system zapowiedzi głosowych) jesteś w stanie stworzyć ścieżki, którymi klient będzie kierowany do odpowiedniego działu. Korzystając z IVR, wiesz, kto do Ciebie dzwoni, więc możesz skierować klienta do odpowiedniego konsultanta, bazując na wymaganych do obsługi umiejętnościach czy też relacjach z klientem.

obsłuż leady sprzedażowe dowolnym kanałem komunikacji 

dzięki zgromadzonej wiedzy o kliencie zaproponuj dodatkowe usługi lub produkty 

zaplanuj kontakt z klientem w dogodnym dla niego czasie 

dopasuj kanał komunikacji do preferencji klienta 

pogrupuj bazę klientów, ustal priorytety i sprzedawaj więcej 

Popraw jakość obsługi klientów

Zdobądź nowych klientów i podnieś wartość obecnych

Oprogramowanie Focus Contact Center poprawia jakość wykonywanych (outbound) i odbieranych (inbound) połączeń. Poprzez prosty i przyjazny w obsłudze system IVR (system zapowiedzi głosowych) jesteś w stanie stworzyć ścieżki, którymi klient będzie kierowany do odpowiedniego działu. Korzystając z IVR, wiesz, kto do Ciebie dzwoni, więc możesz skierować klienta do odpowiedniego konsultanta, bazując na wymaganych do obsługi umiejętnościach czy też relacjach z klientem.

obsłuż leady sprzedażowe dowolnym kanałem komunikacji 

dzięki zgromadzonej wiedzy o kliencie zaproponuj dodatkowe usługi lub produkty 

zaplanuj kontakt z klientem w dogodnym dla niego czasie 

dopasuj kanał komunikacji do preferencji klienta 

pogrupuj bazę klientów, ustal priorytety i sprzedawaj więcej 

100% ZAREJESTROWANYCH ZGŁOSZEŃ

65% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OCZEKIWANIA NA POŁĄCZENIE Z PRACOWNIKIEM

63% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OBSŁUGI POŁĄCZEŃ

Nasi klienci rejestrują teraz wszystkie połączenia wychodzące i przychodzące
30% wzrostu konwersji klientów, którzy przeszli na rozwiązanie FCC

Analizy i raportowanie

Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia przygotowanie spersonalizowanych raportów, dotyczących czasu i liczby połączeń oraz ich efektów. Wszystkie raporty są generowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na bieżąco reagować na wszelkie nieprawidłowości, sprawdzać czas obsługi klienta i weryfikować uzupełnianie danych po rozmowie z klientem, by usprawnić działania, które nie przekładają się na sprzedaż Twoich produktów i usług.

FCC New Format

Analizy i raportowanie

Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia przygotowanie spersonalizowanych raportów, dotyczących czasu i liczby połączeń oraz ich efektów. Wszystkie raporty są generowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na bieżąco reagować na wszelkie nieprawidłowości, sprawdzać czas obsługi klienta i weryfikować uzupełnianie danych po rozmowie z klientem, by usprawnić działania, które nie przekładają się na sprzedaż Twoich produktów i usług.

.

FCC New Format

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacją w zespole

Dzięki monitoringowi bieżącej pracy agentów jesteś w stanie zarządzać ich aktywnościami, m.in. poprzez definiowanie i wyznaczanie przerw w taki sposób, by kampanie działały nieprzerwanie. Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia też nagrywanie i weryfikację prowadzonych rozmów, dzięki czemu możesz nie tylko oceniać pracę Twoich konsultantów, ale także szkolić ich podczas prowadzonych przez nich rozmów, a nagrania możesz udostępniać i wykorzystywać podczas wdrożeń nowych pracowników.

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacją w zespole

Dzięki monitoringowi bieżącej pracy agentów jesteś w stanie zarządzać ich aktywnościami, m.in. poprzez definiowanie i wyznaczanie przerw w taki sposób, by kampanie działały nieprzerwanie. Oprogramowanie Focus Contact Center umożliwia też nagrywanie i weryfikację prowadzonych rozmów, dzięki czemu możesz nie tylko oceniać pracę Twoich konsultantów, ale także szkolić ich podczas prowadzonych przez nich rozmów, a nagrania możesz udostępniać i wykorzystywać podczas wdrożeń nowych pracowników.

.

🟣 Wsparcie Techniczne    🟠 Elastyczność    🟡 Systemem CRM, ERP, CMS

W ramach systemu otrzymujesz ponad 30 gotowych integracji z innymi systemami

Platforma Focus Contact Center umożliwia integrację z ponad trzydziestoma najpopularniejszymi systemami CRM i e-commerce. Dodatkowo w ramach naszego systemu istnieje możliwość integracji z innymi systemami z wykorzystaniem API.

Zobaczysz jak system usprawni obsługę Twoich klientów i otrzymasz
wycenę

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.